وکالت در امور حقوقی، تجاری ، ملکی و قراردادی

موسسه حقوقی زهرا محمد یاری با مدیریت خانم زهرا محمد یاری وکیل پایه یک دادگستری با چهارده سال تجربه حقوقی در پذیرش انواع پرونده های حقوقی، ملکی،تجاری، قراردادی و بین المللی و تجارت بین الملل و تنظیم انواع قراردادهای داخلی و بین المللی ، پتروشیمی، نفت گاز، انجام مذاکرات تجاری و مشاوره حقوقی کسب و کار و استارتاپها و شرکت‌های دانش بنیان آماده ارائه خدمات می باشد.

چگونه به شما کمک می‌کنیم

تیم حقوقی ما با تجربه ۱۴ ساله و نگارش صدها قرارداد داخلی با عناوین مختلف در حوزه‌های مختلف تجاری و بیزنس و دارا بودن تجربه عملی و ارتباط بسیار نزدیک با کلیه کسب و کارهای موجود در کشور و آشنایی با مشکلات، دغدغه،ها و انتظارات مشتریان، به بهترین نحو قراردادی برای شما تنظیم می‌گردد که قابل اجرا باشد و کلیه شرایط و انتظارات و دغدغه های مشتریان در آن لحاظ شود. تا شما بتوانید در نهایت یک قرارداد حرفه‌ای را تنظیم کنید.

کمک به عقد قرارداهای داخلی

تهیه و تنظیم کامل‌ترین قراردادهای داخلی


اهمیت تنظیم قرارداد داخلی

شما ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به تنظیم یک قرارداد داخلی داشته باشید. از توافق بین دو فرد حقیقی گرفته تا تنظیم یک قرارداد مهم تجاری بین چند شرکت، برای انجام پروژه‌های بزرگ. نکته مهم در تنظیم قرارداد داخلی، تسلط به قوانین کامل کشور در آن حوزه کاری است.

قراردادهای داخلی شامل موارد بسیار مختلفی می‌شود، از قراردادهای سرمایه‌گذاری، شراکت، بازرگانی، انتقال فناوری گرفته تا قرارداد مالکیت معنوی، بیمه‌ای، حمل و نقل و…

 موسسه حقوقی زهرا محمدیاری؛ بیش از 14 سال است که تجربه تنظیم بیش از صدها قرارداد داخلی را در رزومه خود دارد و به شما کمک خواهد کرد تا بهترین قرارداد ممکن را که تمامی منافع شما را پوشش خواهد داد، برایتان تهیه و تنظیم کند. در تیم حرفه‌ای ما وکلای باتجربه و خوشنامی با تخصص‌های مختلف حضور دارند که بنابر نوع خواسته شما و مدل قراردادی که قرار است به خواست شما تنظیم شود. به صورت تخصصی روی قرارداد شما کار می‌کنند و ضمن مشاوره دادن در امور قرارداد، با برگزاری جلسات متعدد، کمک می‌کنند تا با همراهی خود شما، بهترین و مناسب ترین قرارداد ممکن برای شما تهیه و تنظیم گردد.

داشتن یک قرارداد حرفه‌ای؛ از تحمیل هزینه‌های بالای حقوقی جلوگیری می‌کند.

01

رزرو وقت مشاوره

اولین قدم برای تنظیم قرارداد داخلی، دریافت وقت مشاوره از تیم حقوقی ما است. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین رزرو را انجام دهید.

02

مشاوره تخصصی

در قدم دوم یکی از وکلای تیم ما، اطلاعات لازم را از شما دریافت کرده و بهترین مشاوره تخصصی را به شما ارائه خواهد داد.

03

تنظیم قرارداد

در قدم آخر، طی چند جلسه هماهنگی با خود شما، بهترین قرارداد ممکن که منافع شما را تضمین می‌کند، برایتان آماده خواهد شد.

با ما مشورت کنید

قبل از انجام هر نوع همکاری، شراکت یا معاملات تجاری، پیشنهاد می‌کنیم که برای تنظیم یک قرارداد رسمی، با وکلای ما مشورت کنید تا از تحمیل ضررهای سنگین حقوقی و مالی، در آینده جلوگیری کنید.

شما تنها نیستید

خدمات حقوقی ما:

قرارداد‌‌‌‌های داخلی انواع بسیار متنوعی دارند که برخی از انواع این قراردادها را می‌توان اینگونه فهرست کرد:

تنظیم قراردادهای داخلی
تنظیم قراردادهای خارجی
مشاوره حقوقی کسب و کار
مشاوره حقوقی شرکت‌ها
خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور
مذاکرات تجاری