مشاوره حقوقی شرکتها ، کسب و کارها ، دانش بنیان

چگونه به شما کمک میکنیم

موسسه حقوقی زهرا محمدیاری با تجربه ۱۴ ساله در کلیه امور تنظیم قراردادهای خارجی و داخلی و اصلاح و بازبینی قراردادها و انجام مذاکرات تجاری و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص قراردادها و پیشبرد و عملیاتی کردن قراردادهای منعقد شده به شرکت‌ها یاری می‌نماید تیم ما مشاور حقوقی ده‌ها شرکت داخلی و بین المللی است. شما می‌توانید اشتراک سالیانه برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی شرکت خود تهیه کنید یا اینکه به صورت موردی در خصوص دریافت مشاوره اقدام نمایید.

مشاور حقوقی شرکت‌ها

همراهی شما به عنوان مشاور حقوقی

اهمیت داشتن مشاور حقوقی برای شرکت شما

امروز همه شرکت‌ها نیازمند آن هستند تا یک وکیل یا یک مجموعه حقوقی در کنارخود داشته باشند تا بتواندد در شرایط مختلف مانند زمان بستن قرارداد، یا مسائل حقوقی، از مشورت او استفاده کنند. اهمیت تیم حقوقی در یک شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست و این کار باعث می‌شود تا از ایجاد مشکلات حقوقی جلوگیری شود.موسسه حقوقی زهرا محمدیاری حدود 14 سال است که به عنوان مشاور حقوقی شرکت‌های بزرگ، درکنار این مجموعه‌ها قراردارد و در مباحثی چون تنظیم قراردادهای داخلی و خارجی، اصلاح امور حقوقی و بازبینی قراردادها، به این شرکت‌ها مشاوره می‌دهد. اگر شما نیز دارای شرکت هستید، پیشنهاد می‌کنید که حتما از یک تیم حقوقی حرفه‌ای برای نظارت بر وضعیت حقوقی مجموعه خود بهره‌مند شوید. ما می‌توانیم به صورت موردی یا بلند مدت، در کنار شرکت شما قرار بگیریم.

انجام امور حقوقی شرکت خود را به ما بسپارید

01

رزرو وقت مشاوره

اگر نیاز به یک تیم حقوقی دارید، ابتدا یک وقت مشاوره از ما دریافت کنید تا در این باره صحبت کنیم.

02

مشاوره تخصصی

ما براساس نیاز شرکت شما، بهترین مشاوره تخصصی را به شما ارائه خواهیم داد.

03

انجام امور حقوقی شرکت

تیم ما، به صورت دائمی و موقت؛ می‌تواند انجام امور حقوقی شرکت شما را برعهده بگیرد

قبل از انجام هر نوع همکاری، شراکت یا معاملات تجاری، پیشنهاد می‌کنیم که برای تنظیم یک قرارداد رسمی، با وکلای ما مشورت کنید تا از تحمیل ضررهای سنگین حقوقی و مالی، در آینده جلوگیری کنید.

شما تنها نیستید

سایر خدمات ما:

تنظیم قراردادهای داخلی
تنظیم قراردادهای خارجی
مشاوره حقوقی کسب و کار
مشاوره حقوقی شرکت‌ها
خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور
مذاکرات تجاری