مذاکرات تجاری

چگونه به شما کمک می‌کنیم

موضوعات مهمی مانند امور بانکی، بیمه ،دعاوی کاری، حسابداری، امور مالی و مالیاتی و … مسلما در حوزه کاری و تخصص یک نفر به عنوان صاحب کسب و کار نیست پس برای پیشبرد اهداف کاری و جلوگیری از ورود ضرر و زیان احتمالی به کسب و کار خود در آینده لازم است از مزایای مشاوره حقوقی کسب و کار بهره مند شوند.
علاوه بر موارد مذکور یکی دیگر از حوزه های تخصصی که برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد و روابط کاری و معامله با دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد امور مربوط به تنظیم قرارداد هاست. در واقع اعتبار کاری هر کسب و کاری بر اساس قراردادهای منعقده و اعتبار کاری طرف دیگر قرارداد سنجیده می شود.

مشاور حقوقی کسب و کارها

همراهی شما به عنوان مشاور حقوقی

اهمیت داشتن مشاور حقوقی برای کسب و کارها

هر کسب و کاری، چه در هنگام راه‌اندازی و چه بعد از آن. نیازمند آن است که یک  وکیل یا یک تیم حقوقی، بنابر اندازه آن کسب و کار، در کنار آنها باشد. شما باید تمامی قدم‌های راه‌اندازی کسب و کار خود را از همان ابتدا، قانونی و کاملا شفاف بردارید. اهمیت داشتن وکیل در تنظیم کلیه قراردادها، از استخدام پرسنل گرفته تا ثبت شرکت و سایر مسائل حقوقی، آنقدر زیاد است که در آینده از تحمیل هزینه‌های زیاد حقوقی به شما جلوگیری می‌کند

موسسه حقوقی زهرا محمدیاری حدود 14 سال است که به عنوان مشاور حقوقی کسب و کارها در کنار شماست تا مسائلی مانند بیمه، اموربانکی، حسابرسی، دعاوی، امور مالیاتی و … یک کسب و کار را کاملا برطرف کرده و کمک کند تا از بروز چالش‌های خاص در کسب و کار شما جلوگیری شود.

اگر شما نیز دارای شرکت هستید، پیشنهاد می‌کنید که حتما از یک تیم حقوقی حرفه‌ای برای نظارت بر وضعیت حقوقی مجموعه خود بهره‌مند شوید. ما می‌توانیم به صورت موردی یا بلند مدت، در کنار شرکت شما قرار بگیریم.

انجام کلیه امور حقوقی یک کسب و کار

01

رزرو وقت مشاوره

اگر نیاز به یک تیم حقوقی دارید، ابتدا یک وقت مشاوره از ما دریافت کنید تا در این باره صحبت کنیم.

02

مشاوره تخصصی

ما براساس نیاز کسب و کار شما، بهترین مشاوره تخصصی را به شما ارائه خواهیم داد

03

امور حقوقی کسب و کار

تیم ما، به صورت دائمی و موقت؛ می‌تواند انجام امور حقوقی کسب و کار شما را برعهده بگیرد

با ما مشورت کنید

قبل از انجام هر نوع همکاری، شراکت یا معاملات تجاری، پیشنهاد می‌کنیم که برای تنظیم یک قرارداد رسمی، با وکلای ما مشورت کنید تا از تحمیل ضررهای سنگین حقوقی و مالی، در آینده جلوگیری کنید.

شما تنها نیستید

خدمات حقوقی ما:

پشتیبانی شما به عنوان یک تیم کامل حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی کسب و کار‌ها:

تنظیم قراردادهای داخلی
تنظیم قراردادهای خارجی
مشاوره حقوقی کسب و کار
مشاوره حقوقی شرکت‌ها
خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور
مذاکرات تجاری