خدمات ایرانیان خارج از کشور

چگونه به شما کمک میکنیم

موسسه حقوقی زهرا محمدیاری با تجربه ۱۴ساله در کلیه امور حقوقی مربوط به تنظیم و اصلاح و بازبینی قراردادها، مشاوره‌های حقوقی و مذاکرات حقوقی و …. با تسلط بر قوانین بین‌المللی می‌تواند، هم‌وطنان ایرانی خارج از کشور را نیز در کلیه مسائل و پرونده‌های حقوقی یاری نماید.

کمک حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

مشاوره حقوقی برای ایرانیان خارج از کشور

اهمیت مسائل حقوقی در خارج از کشور

بیش از ده میلیون ایرانی ساکن خارج از کشور هستند و هزاران نفر نیز به تعاملات تجاری با کشورهای مختلف مشغول هستند. یکی از مهمترین مسائل برای ایرانیان خارج از کشور، استفاده از وکلای متخصص، مورد اعتماد و هم‌زبانی است که بتواند از حقوق آنها در خارج از مرزهای ایران دفاع کند.

اهمیت تسلط به قوانین خارجی و نزدیکی فرهنگی باعث شده تا ایرانیان برای حل مشکلات خود در خارج از کشور، بیشتر به دنبال یک تیم حقوقی ایرانی باشند.

تیم حقوقی ما با بیش از 14 سال سابقه فعالیت در ایران و عرصه‌های بین المللی، با تجربه  دفاع از حقوق ایرانیان در خارج از ایران و همچنین ورود به بحث‌های حقوقی تجاری، قراردادی و …. آماده است تا به عنوان مشاور، همراه و وکیل شما در کلیه مسائل حقوقی شما باشد.

هرجای این کره خاکی که باشید و در هر مسئله حقوقی که نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشید. می‌توانید باخیال راحت روی تخصص تیم حرفه‌ای ما حساب کنید.

 

هرجای جهان که باشید، تیم حقوقی ما پشتیبان شماست

01

رزرو وقت مشاوره

اولین قدم این است که با گرفتن وقت مشاوره آنلاین یا تلفنی، با ما در ارتباط باشید

02

مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی توسط وکلای مجرب و مسلط به مسئله شما در اختیارتان خواهد بود

03

همراهی شما

ما از ابتدا تا پایان مسئله حقوقی شما، در کنارتان خواهیم بود و از شما حمایت می‌کنیم

با ما مشورت کنید

قبل از انجام هر نوع همکاری، شراکت یا معاملات تجاری خارجی، پیشنهاد می‌کنیم که برای تنظیم یک قرارداد رسمی، با وکلای ما مشورت کنید تا از تحمیل ضررهای سنگین حقوقی و مالی، در آینده جلوگیری کنید.

شما تنها نیستید

خدمات حقوقی ما:

از جمله این قراردادهای مهم بین المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم قراردادهای داخلی
تنظیم قراردادهای خارجی
مشاوره حقوقی کسب و کار
مشاوره حقوقی شرکت‌ها
خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور
مذاکرات تجاری